пʼятницю, 24 червня 2016 р.

Історія моєї переписки з мандолінами з Portmone.com

Почалося все з того, що якось я отримав в мій кабінет в портмоне таку собі платіжку, в якій мені ультимативно пропонувалося сплатити 43,38 за водовідведення гарячої води (а я нею вже рік як не користуюся. бо мати бойлер дешевше в кількараз)
"Шановні, та де!" - подумав був я: "Та подивіться на те, як холодна вода у вас йде - і тобі тариф, і початкові/кінцеві показники ... а тут сплати 43,38 за невідомо що! І то вже! І нема на то ради (відмовитися від цієї суми як?)"
Написав листа в потмонівський суппорт:
Шановні співробітники Портмоне. Прошу терміново надати мені технічну можливість ввести показники ДО та ПІСЛЯ гарячої води в наданому нижче рахунку та прорахувати по тарифу водовідведення гарячої води. Якщо таке технічно не можливо в цей період - прошу до наступного періоду розробити таку можливість, а в цьому періоді - дати мені технічну можливість не сплачувати всю суму за гаряче водовідведення.
На що мені прийшла відповідь:
Добрий ранок.Формуванням рахунків займається компанія послуги якої Ви сплачуєте. В цьому місяці компанія "ГІОЦ" надала рахунки в такому форматі. Вплинути на редагування рахунків ми не маємо змоги.Продивиться, будь ласка, Ваш паперовий рахунок від цієї компанії. Якщо сума до сплати буде інша, то буду Вам вдячна за фото Вашого паперового рахунку на нашу електрону адресу для того, щоб ми створили запит до технічних фахівців компанії "ГІОЦ".
Трохи розуміючися на на імпорті Big Data, я запідозрив, що мене намахують, тому ... сміливо встряг в переписку:

Добридень, шановні.
Звертаю вашу увагу, що проблема не в сумі, а в тому, що ви, компанія Портмоне, обмежуєте мене в правах самостійно визначати суму сплати за гаряче водовідведення і в праві не сплачувати її взагалі. Приєднане паперове повідомлення від ГІОЦУ позбавлене таких вад. Прошу надати мені технічні можливості аналогічні паперовому варіанту.
На що працівниця з Портмоне мені відповіла:
Добрий день.
Дякую Вам за надання паперового рахунку.
Звертаю Вашу увагу на те, що паперовий рахунок ідентичний тому, який виставлений в системі.В паперовому рахунку у Вас також вказана фіксована сума до сплати за водовідведення гарячої води.Рахунок був сформований компанією ГІОЦ, Вам слід звернутись саме до компанії ГІОЦ для уточнення інформації.
 
Ідентичний? Карл!!! Та щоб вам так ваші діти були ідентичні до вас!
Добридень.
ПОВТОРНО звертаю вашу увагу, що паперовий рахунок не є еквівалентним наданому вами через інтерфейс електронному в частині можливостей часткової сплати, калькуляції часткової суми та повної несплати суми за гаряче водовідведення.
ПОВТОРНО прошу усунути невідповідності. Рахунок в такому вигляді цього місяця нам надала компанія ГІОЦ.
Ми не маємо можливості виправити цей рахунок.
Компанія ГІОЦ бажає, щоб Ви зв'язалися з ними, їм необхідно з Вами уточнити деякі данні.
Саме по цій причині рахунок має такий формат.
ТАТИШО!!... Компанія ГІОЦ бажає зв'язатися зі мною, і тому ніц мені не каже, а я маю здогадатися самотужки по таке її бажання?! ... Але тут мені працівник Портмоне вирішив допомогти і натякнув, що з перевірених джерел, які вона, звичайно, розкрити не може, їй відомо про таке збочене бажання компанії ГІОЦ! ... КАРЛ?
А мені, як бачите, компанія ГІОЦ надала інший рахунок. З іншими можливостями. Вочевидь, вона бачить в вас конкурентів і зумисне спотворює інформацію, яку надає вам. Прошу вас з'ясувати причину такої невідповідності. Також прошу привести вашу електронну форму у функціональну відповідність паперовому інвойсу, який ГІОЦ надіслав мені. Також прошу надати мені копію листа, якою ГІОЦ поставив ВАС до відома, що має намір зв'язатися зі МНОЮ.

Будемо вдячні, якщо ще раз надасте нам фотографію паперового рахунку.
Оскільки я вже відпавляв вам цю фотографію Jun 16 at 11:58 AM, то не бачу сенсу відправляти її ще раз. Сподіваюся, у вас ведеться логування електронних звернень клієнтів. Але, відправляючи вам ще одне, остаточне і останнє підтвердження правильності моєї позиції і мого розуміння, вишлю вам і ту платіжку повторно. В приєднаних файлах ви знайдете як незаповнену платіжку, так і сплачену вже платіжку, що вкотре доводить той факт, що не ГІОЦ, а саме ви, Портмоне, обмежуєте мої можливості в сплаті комунальних платежів. Прошу до наступного платіжного періоду усунути цю невідповідність і повернути мені 5 грн. комісії, які я втратив в Приваті, платячи за сервіс, який сплачую також і вам.
Вислав вже сплачену платіжку і продублював світлину її ж, але ще в тому стані, коли вона була ще не сплачена. Я був сподівався, що логіка у працівниці Портмоне ще присутня, тому вона подивиться, що платіжка сплачена, сплачена без тамтої суми за гаряче водовідведення, і вона зрозуміє... Epic fail - дівчину значно довше тримали на курсах роботи з клієнтами.
Добрий вечір.
В паперовому рахунку стоїть зафіксована сума до сплати.  Якщо вона є в паперовому рахунку, отже повинна бути і в електронному рахунку. Якщо фіксована сума стоїть в електронному рахунку - це означає, що вносити показники лічильників не можна, оскільки компанія, яка сформувала цей рахунок(ГІОЦ) технічно не дає можливості сплатити за показниками. Ми з радістю надали б Вам виправлений рахунок, але в нас немає ніякої можливості його створити. Він сформований компанією ГІОЦ і в нас, як в посередницької компанії, немає повноважень вносити такі зміни до рахунку. Звертаємо Вашу увагу, дане обмеження виникає не з нашого боку. Даний формат рахунків може виправити лише компанія ГІОЦ, після Вашого особистого звернення.Будемо вдячні Вам за розуміння.

Добридень,
Ваша логіка хибна, оскільки Ви не бажаєте помітити очевидні речі: ПРАВА частина, за якою ведеться сплата згідно речення з лівої частини "Кошти зараховуються по Вашому о/р за даними правої частини рахунку" надає мені можливість часткової сплати/несплати суми за гаряче водопостачання та водовідведення.
Вимагаю від Вас наступного:
1. Надати мені аналогічну можливість часткової сплати/несплати цієї суми.
2. Повернути мені 5 грн збитків, які я поніс через ненадання вами мені цієї можливості.

Доброго дня.
Якщо наступного місяця рахунок надійде в такому ж форматі, ми спробуємо внести до нього зміни(стосується лише суми нарахуваня по водовідведенню гарячої води).
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Гарного Вам дня.

Добридень.
Вибачення за тимчасові незручності приймаю, оскільки тимчасові незручності - саме тому тимчасові, що скоро будуть усунені.
Прошу відшкодувати понесені з вашої вини збитки у розмірі 5 грн.
Уточніть, будь ласка, Ваш номер мобільного телефону.
В випадку виключення відшкодую цю сумму на Ваш мобільний рахунок.
Ви персонально відшкодуєте?   0_о
Просив би не вас персонально, а саме компанію відшкодувати. 
5 грн на Ваш мобільний рахунок було відшкодовано у вигляді одноразового виключення.

Дякую, підтверджую отримання 5 грн на номер мого тел.
І принагідно - висловлюю сподівання, що суто технічна помилка, що спричинила цю переписку, теж носитиме одноразовий характер.

Була рада Вам допомогти.
Технічно рахунок може надійти в тому ж форматі наступного місяця (він надається компанією ГІОЦ).
Ми не можему гарантувати, що без Вашого звернення компанія ГІОЦ виправить такий формат.
З нашого боку, будемо сподіватися, що настпуного місяця буде можливість виправити деякі дані.
Точної гарантії вірного формату рахунку, на жаль, не має.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь.


Дякую за 5 грн. але це ще не допомога. :)
Допомогою буде надання мені очікуваної і логічної можливості, про яку я Вам вже втомився повторювати.  Прошу надати мені опис формату, в якому ви, Портмоне, отримуєте дані про рахунки.
Я не маю жодного сумніву, що технічно рахунок все таки надійде в тому ж форматі наступного місяця (він надається компанією ГІОЦ). І це абсолютно логічно, бо ж ви не в паперовому вигляді отримуєте списки рахунків по вашим клієнтам. Але от моя переписка з Вами надає неспростовні докази того, що сам ГІОЦ не накладає на мене такі обмеження, які на мене накладаєте ви.
Тому я повторюю, що не бачу необхідності звертатися безпосередньо до ГІОЦ, оскільки, знову ж таки, ГІОЦ мене не обмежує в можливості сплатити суму за гаряче водовідведення частково чи не сплатити її взагалі. Чому доказом були вже неодноразово надані мною скріншоти. Ви ж, я бачу, і далі наполягаєте на тому, що це не Портмоне накладає на мене таке обмеження.
То ж прошу надати мені докази того, що це не ви, Портмоне, накладаєте таке обмеження, а що ГІОЦ силує вас до цього.

Рахунок був сформований компанією ГІОЦ.
Ми не можемо вносити зміни до такого рахунку, це не є нашими повноваженнями.
За доказами Вам необхідно особисто звертатися до компанії ГІОЦ і уточняти цю інформацію.
Особисто наша компанія не надає Вам комунальні послуги і не повинна відповідати за форматність паперових чи електронних рахунків(якщо вони ідентичні та не відрізняються форматом).
В паперовому рахунку стоїть фіксована сума до сплати, вона вказана жирним шрифтом та є не просто рекомендованою сумою, а обов'язковою. Якщо її виправити олівцем і надати такий сплачений рахунок до компанії ГІОЦ - це не буде корректно проведена сплата.
Це стосується і електронного рахунку.
Компанія ГІОЦ запрограмувала рахунок саме таким чином, а не компанія portmone.com
Обмеження виникли у деяких клієнтів, і створені вони виключно компанією ГІОЦ.
Будемо вдячні Вам за розуміння.
Ми готові зробити все, що можливе з нашого боку, для покращення сервісу.
Тоді надайте мені рахунок ГІОЦ в тому вигляді, в якому я його маю на папері.  Інакше - ви спотворюєте інформацію, надану вам компанією ГІОЦ. Ваша компанія надає мені послуги з оплати, а не комунальні послуги. І саме ви відповідаєте за форматність рахунків, викладених у вас на сайті Портмоне. Чи ви хочете сказати, що сайт Потрмоне є власністю ГІОЦу? Ви відповідаєте за спотворення інформації, яку вам надає ГІОЦ. Забезпечте ПОВНУ відповідність вашої вебформи паперовому рахунку.

Рахунок ми завантажили до Вашого профілю повністю в тому вигляді, в якому нам його передала компанія ГІОЦ. Цей рахунок відповідає паперовому.
Вам необхідно звернутися з цього питання до компанії ГІОЦ.
Знову за рибу гроші. НІ!!!! Ваші слова не відповідають дійсності. Рахунок від ГІОЦ і ваша веб форма НЕ ІДЕНТИЧНІ!
Докази цього я вже наводив.

Ви маєте докази? Ви звертались до компанії ГІОЦ, вірно розумію Вас?

І ці докази я Вам надавав в листах від Jun 15 at 11:33 PM та  Jun 24 at 7:00 PM.

Чим можемо Вам допомогти на даний момент?

Надати SLA, згідно якого я отримую ваші послуги.

Назвіть, будь ласка, Ваш логін в системі, мені необхідно перевірити інформацію по Вашому рахунку, чи можливо його сплатити без врахування суми по водовідведенню гарячої води.

<-- тут був мій логін -->

Ваш рахунок можливо сплатити.
У вкладенні приклад, як це зробити.Хм-м ... А таки так. Дякую. От якби Ви мені це підказали ще  Jun 16 at 11:58 AM - цієї довгої переписки не було б, напевне.
То ж добре подумайте, чи варто зв'язуватися з Портмоне.ком ... Є ж і інші сервіси сплати комуналки в Києві. От хоча б той же ж gioc.kiev.ua чи cks.kiev.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар